miercuri, 10 iunie 2009

Evenimente


Sunt atat de multe lucruri in jurul nostru de care ne petem bucura... pacat ca suntem prea "concentrati" asupra "lucrurilor importante" :(
A fost o saptama destul de plina si sper sa fie totul bine... Astazi e ziua cea mare, este Predarea Cheii Succesului in liceu (cei din a 12-a ne predau noua celor din a 11-a Cheia Succesului, totul fiind organizat de cei din a 11- a, deci va raog).
In perioada asta mi-am dat seama de cat de importante sunt amintirile, nu sunt doar pentru a marca evenimente ci pentru a putea etala timpul propriu in functie de ele, pentru a nu uita de personele care desi acum pot fi de nerecunoscut, au ramas aceleasi in amintirile noastre.
E destul de dimineta( 6:34) si am inceput sa dau in filosofii... nu stiu exact de ce m-am trezit atat de devreme... gata mi-am amintit pentru ca nu am prea putut dormi... cred ca din cauza evenimentului de azi.

p.s. e mana mea cea care se da in petic prin poza... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu