miercuri, 3 martie 2010

Un zambet pentru o ...


Mult tim p m-am gandit cum as putea incheia ideea..."un zambet pentru o..." , asa ca nu am mai incheiat-o :)


Un zambet pentru o lume... O lume dominata de zambetele unor fete (fetze) mofluze. Tristetea e prea trista, iar bucuria prea bucuroasa. Care ar fi calea de mijloc, o tristete bucuroasa sau o bucurie trista?


Un zambet pentru o cauza... Nimic nu e imposibil, spera zambind... Zambeste in numele celor a caror zambete au pierit, pentrru cei ce au uitat cum arata un zambet, pentru cei ce singura alinare este caldura unui zambet.



Un zambet pentru o persoana draga... De cate ori ti s-a intamplat sa te gandesti la cineva si sa zambesti?!? De cate ori ai reusit sa treci peste un obstacol gandindu-te la zambetul cuiva?!?

Iti spun eu... de multe ori si nerecunoscand acestea, nu recunosti adevarata semnificatie a prieteniei, a sentimentului in general.


Un zambet pentru o zi mai buna... O zi infernala care crezi ca nu se mai tarmina... Totul este un gri monocromatic. La un moment dat te opresti in propriul haos si-ti spui ca maine va fi o zi mai buna ... repeti, repeti, pana cand devine o adevarata rugaciune. Zambesti... ceva se schimba... apar griurile colorate...speranta.




Un zambet in memoria celor care nu se afla langa noi.

Un zambet pentru cei dragi carora nu le multumim de fiecare data.

Un zambet pentru copilul din noi.

Un zmbet pentru o intreaga viata.

Un zambet pentru un zambet :)





p.s. imi cer scuze unei persoane gragi pentru lipsa de punctualitate... si sper ca nu va fi foarte dezamagita ... te imbratisez zambind :)










3 comentarii:

  1. Un zâmbet pentru tine şi altul pentru gândurile tale frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. merci:)... sa ai o primavara zambareata :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cum as putea fi dezamagita?
    chiar aveam nevoie de un zambet si ca de fiecare data, esti aici...
    scuze ca am citit atat de tarziu, dar m- am certat cu calculatorul si am stat despartiti o vreme :)
    pupici dulci zi zambete calde ca e la ordinea zilei :* :)

    RăspundețiȘtergere